martes, enero 17, 2006

Que bien me sientan los 26....

Bon dia a tothom....
Amb un somriure d'orella a orella em disposo a escriure el post...I perque us preguntareu???o no...
Be, perque ahir em vaig envellir un xic mes, ja en van 26. No se si ben portats o mal portats pero si que ben disfrutats...Aquest ha estat un aniversari peculiar, fora de casa i lluny dels meus, pero no per aixo un mal aniversari...Al contrari, he tingut una nova experiencia. Un aniversari diferent. La gent d'aqui s'ha portat de puta mare amb mi, em van venir a despertar, em van portar a dinar, va caure algun que altre regalet i em van fer sentir un xic especial, cosa que s'agraeix. Els meus nanus petits, juntament amb els papes em van preparar un pastis sorpresa i vaig poder bufar les espelmes..Possiblement el detall que millor recordare. Molt bona gent...
I a tots els altres, a la gent de Mataro...Moltes gracies per recordar, per la trucada, pel mail, pel sms, pel messenger...ahhhh si, a la despistada que el 17 de gener et felicita i a sobre et desperta...jejejej...no en tenia cap dubte que t'en descuidaries...de veritat m'ha fet molta il.lusio...una felicitacio de SIETE HORAS....jejjejej molt original....mooooolt bo.....un gran detall.....
He trobat a faltar a la mama despertant-me i estirant-me les orelles...al papa, i como no a la germaneta..Que per cert...Meri nos vemos en la Torre Eiffel...com mola...aixo si que sera una celebracio diferent....Pero tot i trobar a faltar...va ser un aniversari cool...com diren aqui...
Jordi...ja no tenim secrets ehhhhh.... aprofito per donar-te les gracies tb pel teu mail.. i a veure quan t'apuntes a venir que t'estic esperant. Per cert, anda que no sabes nada amb la companyera de viatge que t'has buscat....si si si...quin perill vosaltres dos junts..juas juas juas....El mon s'ha tornat boig i m'encanta...
Res mes, que com podeu veure, estic molt content...tot i que m'hagin despertat aviat..(eren les 10:00h) juas juas juas....Pero hi ha gent que te el do de fer-te somriure...
Per cert...aneu amb cuidado amb el 2006, diuen que sera un any perillos, que hi ha una passa, i es molt contagiossa...es veu que es l'any del matrimoni...vigileu que no us atrapi..que despres no es cura....bueno potser si...pero queden secuelas..jejejej....
Merci per enrecordar-vos de mi...va ser un molt bon dia...
GROS GROS BISOU....

2 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

Collons amb el 2006... visc atemorit. De moment encara despisto a la gent qan em veuen amb mascareta pel carrer. Encara poden arribar a pensar q és pel fred q fa... No sé com ho faré a l'estiu. El virus pol.lula x l'aire i sembla ser q és altament contagiós... q xungo!! I no respecte a ningú, cauen com mosques!! No escric res més, vaig corrents a veure la meva targeta de vacunació...

Felicitats berro. I diga'ls'hi al gavatxos q si estiren les orelles ho facin per sota, pel lòbul... q el dalt ja el tens força sensible i desenvolupat... FIIIIIIIII DE PUTA!!!! JEJEJEJEJEJEJe. Gros bissou.

1:26 a. m., enero 18, 2006  
Blogger Eu said...

FELICITATS ÀNGEL!!

Molts petons i felicitacions des de Madrid, encara que sigui una mica tard...

7:38 p. m., enero 18, 2006  

Publicar un comentario

<< Home