martes, enero 03, 2006

Comencem el 2006 de la millor manera...

Entre disgustos i alegries, he posat fi a aquest 2005. Els darrers dies visquent un bon nadal amb la familia i unes bones festes amb els amics......
Pero aquest cop he començat l'any amb gent nova i costums diferents..... Que raro no fer un cap d'any sense les dotze campanades? Seran simples aquests francesos que donen les 00:00h i es comencen a fer petons.....Pero on esta aquella boca plena de raim? i equivocar-se amb els quarts??? Res aqui piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii son las 00:00h Bon anne....i tomar por culo...Pos noooooooo.... raim no n'hi havia, pero vaig tenir que buscar una solucio......i com que el vi esta fet de raim.....pos ala 12 vasos de vi i clar despres em va semblar el millor cap d'any que he passat en molt de temps...I si, vaig passar un cap d'any de puta mare, em va faltar molta gent es cert, pero els que hi erem ho vam saber disfrutar...
Be espero que us ho passessiu la meitat de be que m'ho vaig passar jo, que ja sera molt....i ara ve la part de sempre, si us heu portat be els reis us portaran moltes coses, o millor dit allo de: los buenos van al cielo, los malos a todas partes......" No no, fem exemple, espero que tingueu un any 2006 ple de salut, sexe, alegries i bon ambient en tots els ambits i sobretot espero que ens seguim estimant com ara....o odiant una mica menos que l'any passat....
A tots....bon any i molta merdaaaaaaaaa.....

1 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

CONYO!!! Sonen les 12... "C'est minuit!! Bon anne!!!" Xo el Nen fa cara de despistat. Quelcom li manca... es troba desorientat. El presi borratxin s'adona i s'interessa x ell "ça va?" "ça va ça va?!?!? Ça va a ir haciendo sonar algo 12 veces q yo kiero mi raïm, conyo!!!!"

En fin, que mira que són raros els putos gavatxins, jejejeje. Pos res, feliç 2006 berro, timo, ja ho saps. Segueix igual de bé i relaxadet x terres franceses. A passar-s'ho bé.

A partir d'ara no sé si m'hauré de dirigir a tu com a Xaio d'Honor o q... xo ja trobarem la manera. Aioooooooo!!!!!

1:30 a. m., enero 04, 2006  

Publicar un comentario

<< Home