domingo, noviembre 20, 2005

el hoquei a França

Mai m'hagues imaginat que el hoquei et pogues donar per viure fora de Catalunya...ni tant sols a Catalunya...pero no es aixi. Aquest estiu vaig rebre una trucada de Coutras per jugar i aqui em tenen. El que fins ara havia estat per mi un hobby, ara es la meva forma de viure, se que no pot dura gaire, pero qui diu que no a un parell d'anys aixi??????
En fi, justament aquest cap de setmana tenim el partit mes important, anem segons a la lliga a un punt del primer St Omer, i avui ens enfrontem a ells. Mai havia tingut presio per jugar un partit de hoquei, pero ara aqui es diferent la gent t'exigeix i es normal...
L'objectiu del club es classificar-nos per jugar la copa d'europa le temporada vinent i espero juntament amb l'equip poder-ho assolir. Per que a qui no li faria il.lusio jugar la copa d'europa?
En fi, classificar-nos passa per guanyar partits com el d'avui....

1 Comments:

Blogger Josep Maria said...

M'agrada que t'hagis fet un blog. Així et podrem seguir una mica més! Només dir-te el que ja saps. Que disfrutis del que et pots trobar a Coutras. I que mentre siguis feliç aquí, nosaltres hos erem des de Mataró!
Una abraçada Nen! I molts petons (sense mariconades,eh!)
"je suis perdí" je,je,je

7:17 p. m., noviembre 20, 2005  

Publicar un comentario

<< Home