martes, diciembre 13, 2005

Les xaies i el night capture

Em veig obligat a fer un blog….per dues persones que m’han aompanayat durant tot aquest cap de setmana….
Preparades ? Teniu engegat el NIGHT CAPTURE …. ???? Som-hi doncs ….
Dues xaies, si si dues….han visitat La France aquest cap de setmana, a una, la Tamara, no tenia el plaer de coneixer-la gaire, i val la pena fer-ho i l’altre xaia, la Lula…massa que la conec…Son dos persones de puta mare, amb una visio de la vida particular, amb uns conceptes que avegades tenim una mica arreconats.
Ha estat per mi tot un plaer, passejar, riure, xerrar i fer moltes birres amb aquestes dos persones.. Cert que les visites sempre s’agraeixien, pero aquesta m’ha fet una especial il.lusio, perque la visita de les xaies, es sinonim de passar-s’ho d’allo mes be.
I si a sobre ens porten sort pel partit (per la vostre informacio vam guanyar Coutras11 – Quimper2) que mes puc demanar…
En definitiva, agraïr-l’his a aquestes dos persones, especialment a la Lula, la seva vistia. M’ha encantat tenir-la aqui durant uns dies i compartir amb ella tota la meva nova vida. Perque una cosa us quedi clara, si mai veieu aquesta dona pel mon, pareu-vos i eslcolteu-la, val la pena fer-ho…
I per acabar dir, que recordar aquest cap de setmana sera sinonim a somriure….
Gracies xaies….
Lula, segueix somiant….

PD : em teniu a tot l’equip revolcionat. Tots em pregunten si tornareu a venir....ja ho dic jo ja, no es pot estar bona....jejejeje....I jo espero tornar-vos a veure per aqui...
PD: El cotxe glaçat, miro pel retrovisor i veig xaies a la finestre del darrera....Somric.....esteu sonades....

2 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

Juas juas juas juas juas... esperaré els comentaris x seguir rient... juas juas juas juas... NIGHT CAPTURE POWER!!! juas juas juas

6:27 p. m., diciembre 13, 2005  
Blogger lula said...

(NIGHT CAPTURE activat!..)
Obligat no t'hi vegis eh!!...
El que òbviament m'he endut de terres franceses és un bon costipat, xò no és pas el que ha marcat akt viatge q gairebé segur repetirem! (potser hi sumarem xaies xò!!) Quan parlem i pensem en akts dies ho fem recordant molt bones xerrades, passejades, somriures sincers, anècdotes, birres fresques, la victòria del partit,... i sobretot molt bona companyia per conèixer una altra petita part del món (y es que... el concepto es el concepto, esa es la cuestión!!) Moltes gràcies nen, pq akta aventura quedarà grabada, a part de a la càmara de video, entre els nostres bons records.
En akta nova vida, o en un altre món, segueix fente l'escala qt portarà fins a les (teves) estrelles!
Camina sempre!...
Un petonàs i una abraçada!

1:35 a. m., diciembre 16, 2005  

Publicar un comentario

<< Home