sábado, noviembre 19, 2005

Coutras


Bon dia a tothom.....
Si Pepo si, al final me decidit, aqui em tens devant l'ordinador escribint una mica sobre la meva vida.
I per on començar? Doncs per Coutras....
Com he dit, per motius esportius em trobo jugant a hoquei a França, a Coutras mes concretament. I on esta Coutras? esta perdut en un cul de mon, es un petit poble al costat de Libourne i aprop de Bourdeaux es un poble molt petit, comparable amb Arenys de Munt, pel tipus de gent i de poble. La veritat es que m'hi sento molt a gust. Cert que l'idioma es una dificultat, i mes per a mi que soc negat per les llengües, pero amb una mica de voluntat i sobretot amb un parell de birres fresques et fas entendre........
Despres de tres mesos vivint fora de casa, sincerament puc dir a tota la gent que si mai te la oportunitat de tenir una aventura lluny de casa i de la gent de sempre es realment gratificant.
Aquesta regio de França es coneguda mondialment pels vins, a dreta i a esquerra tot son vinyes... No em posare a comparar pas els vins pero sincerament tenen molt bons vins. I el que si que haig de dir es que tenen una riquesa d'aigua impresionant, els rius van tots plens no com "la tordera" que es el que tenim mes a prop que no saps si es un riu o una riera.... En fi, que per molta aigua i bons vins que tinguin sempre trobare a faltar la MEVA Catalunya...Perque per molt de temps que passi fora, en el fons sempre sere un catalanet mes...i molt orgullos....