domingo, enero 08, 2006

SOMNIS

Un amic m'ha demanat que l'hi deixes escriure un post, aixi que aqui el teniu:

Bon dia a tothom...Em dic.... be, digueu-me PETIT...Sere breu, nomes volia fer un comentari sobre els somnis.
Qui no ha o te un somni? Qui no ha escoltat mai una canço que parli dels somnis?
Penso que no hi ha res mes bonic que tenir algun somni, lluitar per ell i disfrutar-l'ho tant com sigui possible. Aixo si, sense oblidar mai que com el seu nom indica, SOMNIS sempre seran.
Per sort encara queda gent que mira enlaire i veu algo mes que estrelles, perque jo us puc assegurar que dins de cada estrella hi ha algu cuidant dels vostres somnis...I llavors sabreu entendre la gent que somriu quan mira les estrelles...
Per desgracia, no sempre els somnis es faran realitat, pero del ben cert, es que de cada somni en treuras alguna realitat que tambe s'ha de disfrutar...
Be, no em voldria allargar massa, nomes recordar que somiar no te edat... com diu en Quintana... "lluita pels teus somnis, no els deixis escapar, abaraça'ls, fes que siguin teus...no tinguis por"
Us dessitjo els millors somnis, i sobretot us dessitjo que sapigueu disfrutar-los...
Ara haig de marxar...la meva estrella m'espera...que encara tinc un somni per cuidar...

Je t'attendrai toujours dans les étoiles

1 Comments:

Blogger lula said...

L'únic q supera la màgia de tenir un somni, tant si es fa realitat com si no, és no deixar mai de somniar!
I a tu PETIT, q dsd allà dalt ho veus tot, segueix cuidant de les estrelles que cuiden dels nostres somnis! q així seguim caminant...
nanit a tothom...i dolços somnis!

1:46 a. m., enero 09, 2006  

Publicar un comentario

<< Home