lunes, enero 23, 2006

FELIç ANIVERSARI

Aquest mati, quan millor estava dormint m'ha sonat el movil...Primer he pensat que em trucaven, despres he deduit que era un sms..Cap de les dos opcions era la bona....l'alarma??? ummmm si desde que estic a Coutras no le programat....Res que he tingut que sortir del llit i agafar el movil per la curiositat...I quina ha estat la meva sorpresa???? Sere burro...em vaig posar una nota a l'agenda molt aviat i aquest mati m'ha despertat el teu aniversari.....
He tingut la tentacio de seguir dormint...tot just eren quarts de deu...;) Pero me llevat...He anat a comprar el diari i he passat just pel costat de les postals d'aniversari...Tot d'una he pensat: Compre'n una i enviali....Us podreu creure que no tinc la seva direccio ni en tinc ni idea de quin numero ni carrer es????....Juas juas juas...Nomes ens pot passar a nosaltres...Per tant el següent que he fet es pagar el diari solsament i marxar...Pel cami he pensat....truca a l'Ivette i demana la direccio...(no crec que me la dongui malament ;) ) Pero no... massa rebuscat...
Anava a enviar-l'hi un missatge, pero amb allo de despres l'envio ja son les 4 de la tarda i encara no no li he dit res....De fet un missatge...que fred no??? i una trucada....amos a ver Cangdenaaà...pos va ser que no....
Un mail he pensat....i si es una bona opcio... pero que collons que s'enteri tot kiski que avui ets una mica mes gran...Aixi que aqui em teniu... desitjant un MOLT bon aniversari a algu MOLT gran...i no gordo no...he dit GRAN....lo de gordo m'ho guardo pel Messenger jejejje...
En definitiva, que no tindre la sort de veure aquest personatge avui, ni fins d'aqui bastant de temps, aixi que si el veieu vosaltres pel carrer li feu una abraçada de part meva i un petonet...Sin mariconeos...i les noies no us aprofiteu de que l'angel ha dit que un peto de part seva...que me lo coma yo aun lo aguantan....
Res mes....Berru....que t'estimo molt cosa que ja ho saps... que espero que pasis un bon dia d'aniversari....que et provin els 25 i recorda... cuidado amb el 2006....
Queden penden dos festes grosses... mis 26 y tus 25....
Fins aviat

1 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

Jejejejeje,

Keden pendents... jejejejeje. I ens les cobrarem... amb o sense instàncies... En fin, merci x tot... Timo i ho saps, així q tp cal fer-ne un drama. ;p

A bientot!!! Nus la vemus. Un bxito. Aioooooooo!!!

25!!!! i pel cul te la hinc!!!

7:08 p. m., enero 23, 2006  

Publicar un comentario

<< Home