lunes, enero 30, 2006

Tocant les estrelles


Si la visita al barri dels artistes em va deixar encantat.....Just abans de marxar vaig trobar el meu lloc....Allà em perdria jo.....






Un indret on estas moooooolt a prop de les estrelles un lloc, on ni el fred que feia ni el vent ni res, podia restar la màgia d’aquell lloc....Un indret on tens 360º de vistes, on sembla que si aixeques la mà puguis tocar les estrelles, un lloc que sense voler somies, recordes, somrius i sobretot disfrutes de la màgia que transmet....
Jo només us puc ensenyar una foto, pero mai podré descriure la màgia que despren i el que se sent desde aquestes altures....

2 Comments:

Blogger Josep Maria said...

quina enveja....NEN!
i quin fred!
hi ha indrets que a vegades la simple companyia et fa sentir bé i veure el lloc amb uns altres ulls!
De totes maneres Paris és un lloc, on hi pots anar sol i disfrutar de la seva bellesa.
Per això diuen que és la ciutat de l'amor. Jo discreperia un xic. Roma també m'encanta, i també podria ser la ciutat de l'amor (de fet ho és a l'inrevés).
Qui sap... potser la ciutat de l'amor també podria ser un poble.. Coutras!je,je,je
una abraçada nen!

6:33 p. m., enero 30, 2006  
Blogger ruth said...

Jo vaig estar a la Tour Eiffel al desembre del 99 i era molt guai, de nit, perquè posava, en gran, els dies que quedaven per al 2000. Jo vaig estar quan quedaven 23 dies i posava en lletres enormes "J-23". salutacions des d'andorra

4:38 p. m., febrero 03, 2006  

Publicar un comentario

<< Home