martes, abril 18, 2006

L'encant de barcelona


Aquest cap de setmana, vaig tenir que fer de guia turistic, i la veritat es que em va anar be a mi tb, perque quants cops heu passat per Barcelona i no us heu fixat be amb la ciutat? la veritat, es que podriem dir, almenys es la meva opinio, que podem gaudir d'una de les ciutats mes boniques d'europa i m'atreviria a dir del mon....Sincerament un plaer pels ulls passejar per les rambles, comprar al mercat de la boqueria, veure les fonts de montjuïc com prenen formes a ritme de la musica (llastima que no era de nit)... Les vistes desde la torre de collserola, recordar aquell barcelona 92 a l'estadi olimpic.
Veure el majestuos palau sant jordi i camp nou...Quedar-te amb la boca oberta veient la pedrera...Veure l'mpresionant Sagrada Familia...







Quedar-te atontat veient tots els mims de la Rambla... I quantes coses que ens vam deixar per veure....





I veure les senyeres penjades als balcons de les cases, em va recordar que per mi es un orgull ser catala, i que per molt bonic que trobi el pais vei... mai perdre el meu cor catala, que passejo amb molt d'orgull l'ase al cotxe per tot frança.... i quan em parlen de l'espanyol de Coutras.. sempre rectifico.. perdo el catala de coutras....

Volia tb recordar que passar pel mig de la plaça catalunya em va suposar volar al millor sant jordi... vaig somiar per uns instants....

I ara que s'acosta de nou us dessitjo el millor SANT JORDI a tothom.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Gracies per bloc intiresny

12:01 a. m., febrero 24, 2010  

Publicar un comentario

<< Home