domingo, marzo 19, 2006

Week-end

Hola de nou...
Despres de molts de dies desconectat del mon dels posts i de la vida mataronina en general, torno per explicar-vos un cap de setmana realment espectacular...
Aprofitant un cap de setmana lliure, sense partit i despres d'una setmana amb la visita dels papes (que aixo mereixera un post apart)...Aquest cap de setmana le dedicat per mi...Em marxat a la neu...Quin cap de setmana...niquel..com dirien aqui....
Solet, neu, bona companyia...una esquiada genial...Focs artificials per la nit, descent nocturn amb torxes...res a dir...
Anecdotes i mes anecdotes de la primera esquiada amb accent frances....
I quina anecdota???? doncs que uns espanyols m'han confos per frances.... ualaaaaaaa.....aixo comença a ser dur...
En fi que nomes volia donar senyals de vida i dir-hos a tots que estic de puta mare...
Un petonas inmens a tothom

3 Comments:

Blogger Josep Maria said...

m'encanta veure't feliç nen!
hi ha persones que mereixen ser-ho, i tu ets una d'elles!
fa temps que no sé res de tu, no actualitzaves ni el blog, pe`ro veig que tot segueix igual que l'últim dia que vam estar parlant, i m'agrada!
Per cert...divendres vam estar sopant en jordi, en pau i en darryl a ca la pepa la fornera d'arenys de munt.. faltaves tu... aquest estiu repetim!
una forta abraçada nene!

10:08 p. m., marzo 21, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

9:32 a. m., junio 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

1:40 a. m., julio 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home