martes, abril 18, 2006

Tornar a casa...

Pujar al cotxe, fer el viatje, arribar a casa sense que ningu ho sapiga, obrir la porta de casa i preguntar a la Mama que hi ha per dinar....Aixo es el que vaig fer aquest cap de setmana, una escapada a casa... passar un cap de setmana genial i gaudir un cop mes de la companyia dels meus....
Tornar a provar els exquisists menjars de la mama... xerrar amb el papa, sortir a fer birres amb la germaneta, deixar que la mama em mimes per uns dies, fer enfadar el papa, riure amb la germana, despentinar a la iaia, escoltar les tonteries del meu tiet, fer fotos amb la tieta... en definitiva passar un excel.lent dinar amb la familia es algo que quan no ho pots tenir cada dia, i quan tens la oportunitat de fer-ho encara ho valores mes.....
Acabes el dianar i.....retrobar-te amb tots els amics, en una discoteca, en un bar, es igual... el fet es retrobar per uns dies el que fins feia poc era la monotonia...
Nombrar de manera especial a la Lula, com t'he dit en el msn, gracies pel dissapte per ser-hi i per passar-ho de puta mare junts....Un petonas molt especial....
Pau, Pepo, Miriam, ... em tornat a riure... i m'encanta... amb alguns he parlat mes amb altres menos pero ja se sap...un cap de setmana no dona per mes...
+







I tb volia fer un comentari per algu que m'ha faltat...Floreta... merda un cop que baixo i no hi ets... me quedat amb les ganes de veure't i poder-te fer una abraçada...Ha estat una escapda genial, pero veure't l'hagues convertit en perfecte... T'he trobat a faltar...

A BIENTÔT MES AMIS

3 Comments:

Blogger lula said...

Riiiing... si?... aló?!... dish!!
Merci, un altre cop tmb, per cada moment d'aquesta retrobada!
(Vaia tela con la foto!! el alcohol e mu malo!! jeje)
Un petonàs gegant petit!
Ja ho saps, cuida't!

2:08 p. m., abril 21, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

9:32 a. m., junio 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

1:40 a. m., julio 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home