martes, marzo 21, 2006

La familia...

Quan reps una visita sempre fa il.lusio, pero si la visita en concret es la dels papes...es GENIAL...La setmana passada vaig tenir la mama i el papa al meu costat durant tota la setmana. I que us puc dir que no sapigueu??? Res...Una setmana genial dedicada als papes que no veia desde el desembre, visites, xerrades, cerveseta amb el papa..etc etc etc....Tenia moltes ganes d'un sopar amb ells, d'una bona sobretaula...Gracies pel dinar a l'entrecotte i al restaurant del passeig maritim d'Arcachon...es troben a faltar aquests dinars..
Llastima que no va poder ser complet del tot... normalment a taula som 4 pero aquest cop me germana no va poder venir...i es clar, la vam trobar a faltar. Un dinar familiar de 3 a casa meva no es el mateix...
No se si llegiran aixo o no, pero era la meva manera d'agraïr una visita espectacular, com sempre curta, pero intensa. Per que com tots sabreu...pots estar molt ben cuidat, pero els papes son els papes..i els que ells et poden donar no t'ho pot donar ningu...
Papa.... tenim una aposta pendent pel dia que vingui per Mataro...vam dir 8 veritat??? O ja no t'enrecordes???
Mama...Que be que cuines collons....jejeje....
Meri...que no hi erets, pero et vam trobar a faltar....
Que ja ho sabeu, i no em vull repetir que us trobo a faltar...
I com sempre, allo que deia en Pau en el seu post, que dificil se'ns fa dir a vegades cara a cara allo que pensem a la familia...Pero be, mes val mai que tard...Us estimo molt...

pd: Papa la foto que sortim tots no em deixa cargarla...ja en farem una altre....muaaa

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

9:32 a. m., junio 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

1:40 a. m., julio 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home