martes, abril 18, 2006

Els plaers de l'amistat


Cap de setmana rodo el que vaig viure amb aquestes persones...Parella insolita de viatge que ni tant sols es conexia i van fer 800Km junts per venir-me a veure...Primer detall per tenir en compte......
Gent que et sap demostrar que encara que el temps pasi, l'amistat i les bones maneres no es perden, com dic en el titol, un plaer d'amistat.
Un week-end com deu mana, visita per la terra dels vins, em van donar aquella espenta necessaria per poder ajudar a l'equip a guanyar un partit dificil i classificar-nos per les semifinals de la COPA FRANçA, bones xerrades i sobretot demostrar-me que encara segueixen contant amb tu.....tot i que no saben jugar a cartes i els vaig guanyar....juas juas juas....
En fin, dos persones que es mereixen aquestes lineas i molt mes...

Jordi: Dos collons amb el que estas a punt de fer amb la teva, et dessitjo el millor , moltissima sort i espero que trobis el que busques en aquesta nova aventura que comences...Tot el que em vas dessitjar a mi quan vaig marxar... Ara t'ho dessitjo jo a tu... Se que les mariconades no et molen gaire.. Pero...te les mereixes.....Nos vemos en Suissa...I recorda...SOC DE VIC....

Miriam: T'enrecordes d'aquella canço....lo que pudo haber sido....jejejje...Una nit genial, em tocava una nit aixi, i ara que tota la gent que llegeix i comença a pensar malament, nosaltres dos sabrem que va ser una de plaer, plaer D'AMISTAD...Tot i que m'hagues agradat que t'enfadesis una mica amb mi...Em vas demostrar el que ja sabia.... ets de puta mare... I que entres en aquells pocs dits de la ma que serveixen per contar els bons amics....

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

9:32 a. m., junio 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

1:40 a. m., julio 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home