lunes, febrero 06, 2006

Rareses

Be Pepo, aqui tens els meu post sobre rareses....I per on començar????
La primera raresa, es que quan camino pel carrer no puc trepitjar els clavegarams o les sortides d'aire del metro, garages etc....I llavors es quan em podeu veure saltant pel carrer per no trepitjar-los. No em pregunteu per que, perque no ho se...pero es la primera raresa...
La segona evidentment es d'esport...Quan jugo un partit a sota la camiseta del partit porto alguna camiseta d'aquelles que s'en diuen de la sort....La tipica camiseta que et regala algu especial i saps que et portara sort...Durant molt de temps va ser una camiseta estripada i destrosada que em va regalar la Cris....Ara es una de MASIA que tambe em van regalar....
I la veritat es que poques rareses tinc mes....o be aixo es el que crec... potser volsaltres m'en sabreu trobar mes aixi que estic obert a comentaris....

3 Comments:

Blogger lula said...

Mira! aquí tenim un altre fitxatge per MEJOR IMPOSIBLE!!...
Nusé si catalogar-ho com una raresa o simplement un tret característic... però no t'oblidis de la patada amb la cama esquerra quan jugues al futbolín!!
De moment ho deixarem amb aquesta!..
M'agrada veure q, amb més o menys rareses, caminant o volant, continues disfrutant del camí qt marques a la vida!
Petonassos petit xaio!...
A cuidar-se!!

1:07 a. m., febrero 07, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

9:32 a. m., junio 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

1:40 a. m., julio 22, 2006  

Publicar un comentario

<< Home